Postup zpracování objednávky

1. Objednání

Objednávku proveďte buď vyplněním a odesláním objednávkových formulářů nebo zasláním e-mailu se všemi potřebnými informacemi (texty, kód zvoleného svatebního oznámení, počty, adresa pro doručení).

 

2. Korektury

Po přijetí objednávky připraví náš grafik náhledy ke kontrole a zašle je e-mailem. Poté se čeká na Vaše vyjádření/požadavky na úpravy, resp. na souhlas s tiskem.

 

3. Platba

Platbu je možné uskutečnit bankovním převodem nebo v hotovosti při přebírání zásilky/zakázky.

 

4. Tisk a kompletace

Zákazníkem odsouhlasené náhledy jsou považovány za finální. V dané podobě jsou podklady předány do tisku. Text již po odsouhlasení k tisku nelze měnit, pouze ve výjimečných případech, kdy ještě nedošlo k tisku, je možná změna, ale opět je nutné i při sebemenší změně zaslat náhledy ke schválení.
Kompletace, čili sestavení svatebního oznámení, se týkají pouze složitějších svatebních oznámení, kde se musí například lepit k sobě papíry, vázat mašličky nebo nalepovat různé komponenty. Pokud jste objednali oznámení bez kompletace, znamená to, že veškeré dokončovací práce přenecháme na vás. Obdržíte všechny komponenty, avšak bez lepících pomůcek (lepidla ani lepící pásky nedodáváme). Doporučujeme používat oboustrannou lepící pásku.

 

5. Odeslání poštou

Zásilky odesíláme Českou poštou. Tato služba je spolehlivá a rychlá, nicméně má jednu slabinu a sice v případě, kdy Vás doručovatel nezastihne doma se může stát, že Vám zapomene dát do schránky upozornění na došlou zásilku. Zásilka je potom uložená na poště a lze kdykoli vyzvednout po předložení občanského průkazu příjemce. Za patnáct let se nám nestalo ani jednou, že by pošta některou zásilku ztratila.

 

Zasíláme po celé České republice i na Slovensko: ČR od 90 Kč za zásilku - doručení do týdne. SK a zbytek Evropy od 8 EUR - doručení do dvou týdnů.